Alle bookinger gjennom Gudog har inkludert Veterinærdekning i nødstilfeller, som sikrer hunden din og gir deg trygghet i uforutsette situasjoner. Gudogs Veterinærdekning er et refusjonstiltak for skader som krever behandling og veterinærutgifter fra autoriserte, praktiserende veterinærer. Selv om det ikke er en forsikring, har Gudogs Veterinærdekning mulighet for behandling av kvalifiserte fagfolk og dekning av veterinærutgifter. Den fungerer som et supplement til private forsikringer som Gudog-brukere (hundepassere og hundeeiere) har. Veterinærdekningen er utelukkende for gjestedyr i forbindelse med en Gudog-booking, med et maksimalt refusjonsbeløp på 20.000 kroner.
Skade forårsaket av et annet dyr
Skader forårsaket av trafikkulykker
Svelging av gjenstander eller fremmedlegemer
Forgiftning
Andre skader eller traumer som følge av vold fra tredjeparter
Skade på hundepassere, familiemedlemmer eller romkamerater
Skader på hundepasserens eiendom eller hjem
Aldersrelatert sykdom eller skade, og sykdom eller skade som følge av en operasjon
Kosmetiske operasjoner
Misbruk, utmattelse eller dårlig hygiene som kan tilskrives kjæledyrseieren
Smittsomme, episodiske (f.eks. epilepsi) eller parasittiske (f.eks. lopper) sykdommer
Krav til kjæledyr som mangler mikrobrikke der det er lovpålagt
Medisinske eller veterinære kostnader for påfølgende pleie utover den første behandlingen, slik som oppfølgingsbesøk, kontroller, rehabilitering eller andre tilleggsbehandlinger
Behandling eller veterinær koster utover 7 dager etter endt booking
Informer Gudog! Du må informere oss innen 48 timer etter hendelsen ved å sende en e-post til info@gudog.com. Kontakt kjæledyrseieren så snart som mulig for å diskutere situasjonen og utforske mulige løsninger. Kontakt din forsikring: Din bolig- eller kjæledyrforsikring kan dekke deler av eller alle kostnadene forbundet med hendelsen. Send inn et krav til forsikringen din før du søker refusjon fra Gudog. Vi kan be om bevis på kravet ditt.
1
For å være kvalifisert for kompensasjon må du sende inn en faktura til Gudog for den aktuelle bookingen gjort på Gudog.com, den må involvere det behandlede kjæledyret som er oppgitt i bookingen, hendelsen må ha skjedd på bookingdatoene og du har varslet Gudog innen 48 timer etter hendelsen.
2
Når du har bekreftet at kravet er kvalifisert, kan du kontakte Gudog Support-teamet på info@gudog.com og sende inn dokumentasjon som beskrevet i artikkelen vår "Hva du skal gjøre i en nødssituasjon".
3
Teamet vårt vil evaluere det innsendte dokumentet for å fastslå kvalifisering. Denne prosessen kan ta opptil 10 virkedager og vi kan følge opp med begge parter eller oppført veterinærpraksis for mer informasjon.